Domowe przedszkole – 16.04.2021 – Angielski – Wszystkie grupy

_______________________________________________________________________________________________________________________

Dawid Hołtyn.
Język angielski lekcja 4. Temat: Parts of house.

Hello! Witam w kolejnej lekcji. Dalej uczymy się części domu. Are you ready?
Zadania od 1 do 3 są dla wszystkich grup. Zadanie 4 jest tylko da Pszczółek i Motyli. Powodzenia !

Zad 1. Na samym początku przypominamy słówka z prezentacji.

prezentacja House

Zad 2. Tym razem obejrzyjcie filmik w którym oprowadzę was po moim domu. Powtarzajcie ze mną nazwy pomieszczeń. Najlepiej oglądać głośno.

Zad 3 Obrazki na następnej stronie. Potrzebne będą kredki: czerwona, niebieska, zielona, pomarańczowa, różowa, żółta.
Na ekranie są obrazki, to są kolorowanaki. Usłyszysz nazwę pomieszczenia i kolor, potem udawaj że kolorujesz obrazki na ekranie.
Mówimy dzieciom np. The living room is blue./ The kitchen is red. – dzieci biorą kredkę i udają że malują salon na niebiesko, kuchnię na czerwono i tak dalej.
Najlepiej gdy dzieci „pokolorują” każdy pokój przynajmniej 2 razy.
Uwaga! Po nauce można te obrazki wydrukować i po kolorować lub narysować na kartce ulubioną część domu i u góry napisać jej nazwę po angielsku.
Podpisane imieniem i nazwiskiem prace można przynieść w przyszłym tygodniu do przedszkola, za prace przewidziane nagrody(angielski jest we wtorek i czwartek).

Zad 4. (Pszczółki i Motyle)
Znów bawimy się w szukanie skarbu tak jak na poprzedniej lekcji. Skarb można ukryć gdziekolwiek, np. w garnku w kuchni; w jakimś pudełku , szufladzie itp.
Przypominam: Dzieci chodzą z państwem z jednego pomieszczenia do drugiego szukając skarbu, który państwo gdzieś ukryjecie. Wydajecie państwo polecenia gdzie iść dalej: Go to the living room, go to the kitchen itd.
Tym razem dodajemy nowe zasady żeby sprawdzić wiedzę dzieci. Co jakiś czas pytamy dzieci,np. Are we in the bathroom? (czy jesteśmy w łazience?). Dzieci muszą odpowiedzieć : yes albo no . Czasem można celowo zapytać o inne pomieszczenie np. będąc w łazience pytamy o sypialnie , aby dzieci też mogły powiedzieć : NO.

a.16.04.1