• .
  • .
  • .

Angielski

_______________________________________________________________________________________________________________________

Rybki i Biedronki –  Słówka z języka angielskiego –  Listopad

02.11.-04.11. – Breakfast food: co jemy na śniadanie?

bread, eggs, sausages, cereal, juice ( chleb, jajka, kiełbaski, płatki, sok)

07.11.-10.11. – The numbers: uczymy się liczyć

One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten (jeden, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć) Rybki do siedmiu.

Piosenka: 10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! LINK

14.11.-18.11. – Insects: a co słychać u owadów?

ladybird, spider, butterfly, bee, fly (biedronka, pająk, motyl, pszczoła, mucha)

21.11.-25.11. – This is my mum and dad: to mója mama i mój tata.

mommy, daddy, brother, sister, grandma, grandpa ( mamusia, tatuś, brat, siostra, babcia, dziadek)

Piosenka: Finger Family Song LINK

28.11.- 02.12. – Put on your shoes: Uczymy się o ubraniach.

t-shirt, socks, trousers, jumper, shoes (koszulka, skarpety, spodnie, bluza, buty,)

Piosenka: This Is The Way We Get Dressed  LINK

Pszczółki i Motylki  Słówka z języka angielskiego -  Listopad

02.11.-04.11. – Breakfast food: co jemy na śniadanie?

bread, eggs, sausages, cereal, pancakes, ham, juice ( chleb, jajka, kiełbaski, naleśniki, szynka, płatki, sok)

Funkcje językowe: How are you?- Jak się masz?

07.11.-10.11. – The numbers: uczymy się liczyć

One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve ( jeden, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć, jedenaście, dwanaście)

Piosenka: 10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark!   LINK

14.11.-18.11. – Insects: a co słychać u owadów?

ladybird, spider, butterfly, bee, fly, grasshopper, ant (biedronka, pająk, motyl, pszczoła, mucha, konik polny, mrówka)

21.11.-25.11. – This is my mum and dad: to mója mama i mój tata.

mommy, daddy, brother, sister, grandma, grandpa, uncle, aunt (mamusia, tatuś, brat, siostra, babcia, dziadek, ciocia, wujek)

Piosenka: Finger Family Song LINK

 

28.11.- 02.12. – Put on your shoes: Uczymy się o ubraniach.

t-shirt, socks, trousers, jumper, shoes, skirt, sweater (koszulka, skarpety, spodnie, bluza, buty, spódniczka, sweter)

Piosenka: This Is The Way We Get Dressed  LINK

 

Rybki i Biedronki – Słówka angielskie w październiku

03.10.-07.10. – Fruits in our orchard: czyli owoce w naszym sadzie:

apple, orange, peach, grapes, banana, strawberry (jabłko, pomarańcza, brzoskwinia, winogrona, banan, truskawka).

Piosenka: Fruits Song For Children

Link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8&ab_channel=KidsTV-NurseryRhymesAndBabySongs

10.10.-14.10. – Toys – zabawki:

car, robot , ball, plane, blocks, balloon (samochód, robot, piłka, samolot, klocki , balon)

17.10.-21.10. – Emotions – Emocje:

happy, sad, sleepy, angry, scared (szczęśliwy, smutny, śpiący, wściekły, przestraszony)

Piosenka: If You’re Happy

Link: https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

24.10.-28.10. – Our pets: nasze zwierzątka domowe:

dog, cat, rabbit, fish, mouse (pies, kot, królik, rybka, mysz).

Pszczółki i Motylki- Słówka angielskie październik

03.10.-07.10. – Fruits in our orchard: czyli owoce w naszym sadzie:

apple, orange, peach, grapes, banana, strawberry, watermelon, pear, (jabłko, pomarańcza, brzoskwinia, winogrona, banan, truskawka, arbuz, gruszka).

Piosenka: Fruits Song For Children

Link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8&ab_channel=KidsTV-NurseryRhymesAndBabySongs

Karty pracy- kolorowanka

Funkcje językowe: What’s your name ? – jak masz na imię

10.10.-14.10. – Toys- zabawki:

car, robot , ball, plane, blocks, balloon (samochód, robot, piłka, samolot, klocki, balon)

17.10.-21.10. – Emotions- Emocje:

happy, sad, sleepy, angry, scared, curious, bored (szczęśliwy, smutny, śpiący, wściekły, przestraszony, zaciekawiony, znudzony)

Piosenka: If You’re Happy

24.10.-28.10. – Our pets: nasze zwierzątka domowe:

dog, cat, rabbit, fish, mouse, parrot, hamster (pies, kot, królik, rybka, mysz, papuga, chomik)

Biedronki –  czerwiec

30.05.-03.06. – Holday destinations – uczymy się o miejscach związanych z wakacjami:

beach, ocean, palm trees,  forrest, river, mountains ( plaża, ocean, palmy, las, rzeka góry).

06.06.-10.06. – The emotions-revision – przypominamy sobie jak wyraża się emocje po angielsku:

happy, sad, angry, scared, sleepy (radosny, smutny, przestraszony, śpiący)

13.06.-15.06. – Free time activities – w tym tygodniu będziemy rozmawiać o tym jak spędzamy czas wolny:

ride a bike, watch Netflix, play football, play with toys, do puzzles, take photos (jeździć na rowerze, oglądać Netflixa, grać w piłkę, bawić się zabawkami, układać puzzle, robić zdjęcia).

20.06.-24.06. -Family members- Revision- Przypominamy sobie nazwy członków rodziny:

baby, mommy, daddy, grandma, grandpa (dziecko, mama, tata, babcia, dziadek).

27.06.-01.07. – Beach Items – w tym tygodniu porozmawiamy o tym co kojarzy nam się z wypoczynkiem na plaży:

blanket, umbrella, ball, sunglasses, sun, deckchair, sand (koc, parasol, piłka, okulary, słońce, leżak, piasek)

Rybki -  czerwiec

30.05.-03.06. – Holday destinations – uczymy się o miejscach związanych z wakacjami:

beach, ocean, palm trees,  forrest, river( plaża, ocean, palmy, las, rzeka).

06.06.-10.06. – The emotions-revision – przypominamy sobie jak wyraża się emocje po angielsku:

happy, sad, angry, scared, sleepy (radosny, smutny, przestraszony, śpiący)

13.06.-15.06. – Free time activities – w tym tygodniu będziemy rozmawiać o tym jak spędzamy czas wolny:

ride a bike, watch Netflix, play football, play with toys, do puzzles, (jeździć na rowerze, oglądać Netflixa, grać w piłkę, bawić się zabawkami, układać puzzle).

20.06.-24.06. -Family members- Revision- Przypominamy sobie nazwy członków rodziny:

baby, mommy, daddy, grandma, grandpa (dziecko, mama, tata, babcia, dziadek).

27.06.-01.07. – Beach Items – w tym tygodniu porozmawiamy o tym co kojarzy nam się z wypoczynkiem na plaży:

blanket, umbrella, ball, sunglasses, sun, deckchair (koc, parasol, piłka, okulary, słońce, leżak) .

Pszczółki i Motylki – czerwiec

30.05.-03.06. – Holday destinations – uczymy się o miejscach związanych z wakacjami:

beach, ocean, palm trees,  forrest, river, mountains, city ( plaża, ocean, palmy, las, rzeka gory, miasto).

Piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=Xg5i9rxxuJM&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

Summer Songs for Kids | I Love Summertime | The Singing Walrus

Karty pracy: Kolorowanka

06.06.-10.06. – The emotions-revision – przypominamy sobie jak wyraża się emocje po angielsku:

happy, sad, angry, scared, sleepy, upset  (radosny, smutny, przestraszony, śpiący, obrażony)

13.06.-15.06. – Free time activities – w tym tygodniu będziemy rozmawiać o tym jak spędzamy czas wolny:

ride a bike, watch Netflix, play football, play with toys, do puzzles, take photos, dance (jeździć na rowerze, oglądać Netflixa, grać w piłkę, bawić się zabawkami, układać puzzle, robić zdjęcia, tańczyć).

20.06.-24.06. -Family members- Revision- Przypominamy sobie nazwy członków rodziny:

baby, mommy, daddy, grandma, grandpa, uncle, aunt  (dziecko, mama, tata, babcia, dziadek, wujek, ciocia).

27.06.-01.07. – Beach Items – w tym tygodniu porozmawiamy o tym co kojarzy nam się z wypoczynkiem na plaży:

blanket, umbrella, ball, sunglasses, sun, deckchair, sand, seal (koc, parasol, piłka, okulary, słońce, leżak, piasek, foka)

Karty pracy- wyklejanka.

Rybki – maj

02.05. – 06.05. Uczymy się różnych zawodów

cook , doctor, builder, shop assistant, teacher (kucharz, doktor, budowniczy, sprzedawca, nauczyciel).

09.05 – 13.05. Poznajemy nową piosenkę i przy okazji uczymy się różnych ruchów

spin around, touch the ground, reach up high, shake your legs, play guitar, nod your head, (obróć się, dotknij podłogi, podnieś rękę wysoko do góry, machaj nogami, graj na gitarze, kiwaj głową).

Piosenka: If You’re Happy And You Know It Spin Around | Kids Songs | Super Simple Songs

Link: https://www.youtube.com/watch?v=04KMI21kFnc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

16.05 – 20.05. Ten tydzień będzie pełen ruchu. Przypomnimy sobie naszą poranną rutynę.

wash our face, comb our hair,  brush our teeth, get dressed, go to school (myjemy twarz, czeszemy włosy, ubieramy się, idziemy do przedszkola)

Piosenka: This Is The Way | Kids Songs | Super Simple Songs

Link:  https://www.youtube.com/watch?v=4XLQpRI_wOQ&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

23.05. – 28.05.  Uczymy się o meblach i sprzętach w domu.

lamp, table, toilet, tv, bed, (lampa, stół, toaleta, telewizor, łóżko).

Biedronki – maj

 

02.05.-06.05. Uczymy się różnych zawodów.

cook, doctor, builder, shop assistant, teacher, singer (kucharz, doktor, budowniczy, sprzedawca, nauczyciel, piosenkarz).

09.05-13.05. Poznajemy nową piosenkę i przy okazji uczymy się różnych ruchów.

spin around,  touch the ground,  reach up high, shake your legs, play guitar, nod your head, (obróć się, dotknij podłogi, podnieś rękę wysoko do góry, machaj nogami, graj na gitarze, kiwaj głową).

Piosenka: If You’re Happy And You Know It Spin Around | Kids Songs | Super Simple Songs

Link: https://www.youtube.com/watch?v=04KMI21kFnc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

16.05-20.05. Ten tydzień będzie pełen ruchu. Przypomnimy sobie naszą poranną rutynę.

wake up wash our face, comb our hair,  brush our teeth,  get dressed,  go to school (wstajemy, myjemy twarz, czeszemy włosy, ubieramy się, idziemy do przedszkola).

Piosenka: This Is The Way | Kids Songs | Super Simple Songs

Link:  https://www.youtube.com/watch?v=4XLQpRI_wOQ&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

23.05.-28.05. Uczymy się o meblach i sprzętach w domu.

cup, lamp, table, toilet, tv, bed (filiżanka, lampa, stół, toaleta, telewizor, łóżko).

 

Pszczółki i Motylki – maj

02.05. – 06.05. Uczymy się różnych zawodów.

cook, doctor, builder, shop assistant, teacher, singer (kucharz, doktor, budowniczy, sprzedawca, nauczyciel, piosenkarz).

Karty Pracy: Kolorowanka

09.05-13.05. Poznajemy nową piosenkę i przy okazji uczymy się różnych ruchów.

spin around,  touch the ground,  reach up high, shake your legs, play guitar, nod your head, (obróć się, dotknij podłogi, podnieś rękę wysoko do góry, machaj nogami, graj na gitarze, kiwaj głową).

Piosenka: If You’re Happy And You Know It Spin Around | Kids Songs | Super Simple Songs

Link: https://www.youtube.com/watch?v=04KMI21kFnc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

16.05-20.05. Ten tydzień będzie pełen ruchu. Przypomnimy sobie naszą poranną rutynę.

ake up wash our face, comb our hair, brush our teeth, get dressed, go to school (wstajemy, myjemy twarz, czeszemy włosy, ubieramy się, idziemy do przedszkola).

Piosenka: This Is The Way | Kids Songs | Super Simple Songs

Link:  https://www.youtube.com/watch?v=4XLQpRI_wOQ&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

23.05.-28.05. Uczymy się o meblach i sprzętach w domu.

cup, lamp, table , toilet,  tv, bed, towel (filiżanka, lampa, stół, toaleta, telewizor, łóżko,  ręcznik).

Karty Pracy: Wyklejanka

Motylki i Pszczółki- LUTY

30.01.-04.02.- Najpierw słówka z piosenki o Bałwanku: snowman , buttons, eyes, nose, hat , scarf, cold ( bałwan, guziki , oczy , nos, kapelusz, szalik, zimno).

Piosenka: I’m a little snowman. :  https://www.youtube.com/watch?v=FczqntFwb6k&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

07.02.-11.02.- Członkowie rodziny tacy jak: mommy, daddy, brother, sister, grandpa, grandma, uncle, aunt (mama, tata, brat , siostra, babcia , dziadek, wujek ,ciocia).

14.02.-18.02.- Kolejna część słówek o jedzeniu: spaghetti, youghurt, cookies , salad, carrots, tomatoes, pancakes, cereal( spaghetti, jogurt, ciastka, sałatka, marchewki, pomidory, naleśniki, płatki śniadaniowe).

Piosenka: Do you like spaghetti?  https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

21.02.-25.02.- Po uczymy się o sporcie: Football, Basketball, Ski Jumping, Running, swimming, karate( piłka nożna, koszykówka, skoki narciarskie, bieganie, pływanie, karate ).

Biedronki – LUTY

30.01.-04.02.- Najpierw słówka z piosenki o Bałwanku: snowman , buttons, eyes, nose, hat , scarf, cold ( bałwan, guziki , oczy , nos, kapelusz, szalik, zimno).

Piosenka: I’m a little snowman. :  https://www.youtube.com/watch?v=FczqntFwb6k&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

07.02.-11.02.- Członkowie rodziny tacy jak: mommy, daddy, brother, sister, grandpa, grandma, uncle, aunt (mama, tata, brat , siostra, babcia , dziadek, wujek ,ciocia).

14.02.-18.02.- Kolejna część słówek o jedzaniu: spaghetti, youghurt, cookies , salad, carrots, tomatoes, pancakes, cereal( spaghetti, jogurt, ciastka, sałatka, marchewki, pomidory, naleśniki, płatki śniadaniowe).

Piosenka: Do you like spaghetti?  https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

21.02.-25.02.- Po uczymy się o sporcie: Football, Basketball, Ski Jumping, Running, swimming, karate( piłka nożna, koszykówka, skoki narciarskie, bieganie, pływanie, karate).

RYBKI – LUTY

30.01.-04.02.- Najpierw słówka z piosenki o Bałwanku: snowman , buttons, eyes, nose, hat , scarf( bałwan, guziki , oczy , nos, kapelusz, szalik).

Piosenka: I’m a little snowman. :

https://www.youtube.com/watch?v=FczqntFwb6k&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

07.02.-11.02.- Członkowie rodziny tacy jak: mommy, daddy, brother, sister, grandpa, grandma( mama, tata, brat , siostra, babcia , dziadek).

14.02.-18.02.- Kolejna część słówek o jedzaniu: spaghetti, youghurt, cookies , salad, carrots, tomatoes, pancakes, cereal( spaghetti, jogurt, ciastka, sałatka, marchewki, pomidory, naleśniki, płatki śniadaniowe).

Piosenka: Do you like spaghetti?

https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

21.02.-25.02.- Po uczymy się o sporcie: Football, Basketball, Ski Jumping, Running, swimming( piłka nożna, koszykówka, skoki narciarskie, bieganie, pływanie).

Język angielski MOTYLKI I PSZCZÓŁKI – LISTOPAD

02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 11: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve (jeden, dwa , trzy , cztery, pięć , sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć, jedenaście, dwanaście).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką :  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

Podczas wykonywania kart pracy dzieci będą musiały narysować odpowiednią ilość kropek w odpowiednim miejscu.

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem w i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, chicken, sandwich, orange juice, water ( spaghetti, pizza, sałatka, kurczak, kanapka, sok pomarańczowy, woda).

Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami, a nauczyciel zamieni się w kelnera.

Funkcje językowe: I’ll have… (poproszę…)

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, hot, cold (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie, gorąco, zimno)

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly, beetle, mosquito ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl, żuk, komar).

Język angielski BIEDRONKI – LISTOPAD

 02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 10: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten (jeden, dwa , trzy , cztery, pięć , sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką :  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem w i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, chicken, sandwich, orange juice, water (spaghetti, pizza, sałatka, kurczak, kanapka, sok pomarańczowy, woda). Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami, a nauczyciel zamieni się w kelnera.

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, hot, cold (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie, gorąco, zimno)

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly, beetle, mosquito ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl, żuk, komar).

Język angielski RYBKI – LISTOPAD

02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 7: one, two, three, four, five, six, seven (jeden, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką:  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, orange juice ( spaghetti, pizza, sałatka, sok pomarańczowy).

Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami a nauczyciel zamieni się w kelnera.

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie).

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl).

Język angielski Motylki i Pszczółki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki, latawiec, hulajnoga, piłka).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Uzupełnimy także wspólnie karty pracy, w których trzeba będzie przykleić konkretne części ubioru na ludzika.

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana , palce u stóp, oczy , uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy), obrażone (upset), ciekawe (curious).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Podczas robienia kart pracy będziemy rysować buźki z różnymi emocjami.

Język angielski Rybki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana, palce u stóp, oczy, uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Język angielski Biedronki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki, latawiec).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana, palce u stóp, oczy, uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Język angielski BIEDRONKI – WRZESIEŃ

13.09.-17.09. – Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala Biedronek była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak :  blue, red , yellow, green, pink, brown ( niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy, brązowy)

27.09.-01.10. - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak : apple, banana, peach, grapes, strawberry, pear ( jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka, gruszka).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenki: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Język angielski RYBKI – WRZESIEŃ

13.09.-17.09. - Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak : blue, red, yellow, green, pink (niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy)

27.09.-01.10.  - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak : apple, banana, peach, grapes, strawberry (jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenkę: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Język angielski Motylki i Pszczółki – WRZESIEŃ

13.09-17.09. – Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala  była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak :  blue, red, yellow, green, pink, brown, orange, purple (niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy, brązowy, pomarańczowy, fioletowy)

Wspólnie uzupełnialiśmy karty pracy, na których dzieci kolorowały cyfry na dany kolor.

27.09. -01.10. - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak: apple, banana, peach, grapes, strawberry, pear, watermelon, orange (jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka gruszka, arbuz, pomarańcza).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenkę: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Przez ostatni miesiąc dzieci ćwiczyły przedstawianie się w języku angielskim:  What’s your name? My name is… ? ( jak masz na imię , mam na imię…)