• .
  • .
  • .

Angielski

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Język angielski MOTYLKI I PSZCZÓŁKI – LISTOPAD

02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 11: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve (jeden, dwa , trzy , cztery, pięć , sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć, jedenaście, dwanaście).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką :  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

Podczas wykonywania kart pracy dzieci będą musiały narysować odpowiednią ilość kropek w odpowiednim miejscu.

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem w i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, chicken, sandwich, orange juice, water ( spaghetti, pizza, sałatka, kurczak, kanapka, sok pomarańczowy, woda).

Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami, a nauczyciel zamieni się w kelnera.

Funkcje językowe: I’ll have… (poproszę…)

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, hot, cold (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie, gorąco, zimno)

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly, beetle, mosquito ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl, żuk, komar).

Język angielski BIEDRONKI – LISTOPAD

 02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 10: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten (jeden, dwa , trzy , cztery, pięć , sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką :  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem w i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, chicken, sandwich, orange juice, water (spaghetti, pizza, sałatka, kurczak, kanapka, sok pomarańczowy, woda). Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami, a nauczyciel zamieni się w kelnera.

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, hot, cold (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie, gorąco, zimno)

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly, beetle, mosquito ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl, żuk, komar).

Język angielski RYBKI – LISTOPAD

02.11. – 05.11.- Uczymy się liczyć do 7: one, two, three, four, five, six, seven (jeden, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem).  Będziemy także liczyć rybki w morzu z piosenką:  10 Little Fishies – Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=counting+1-10+song

08.11.-12.11.- Będziemy poznawać słówka związane z jedzeniem i piciem restauracji: spaghetti, pizza, salad, orange juice ( spaghetti, pizza, sałatka, sok pomarańczowy).

Oczami wyobraźni przeniesiemy się do restauracji. Dzieci będą klientami a nauczyciel zamieni się w kelnera.

15.11.- 19.11.- Nawet w listopadzie pogoda bardzo często się zmienia. Dlatego poznamy słówka takie jak: sunny, windy, cloudy, rainy, snowy (słonecznie, wietrznie, pochmurnie, deszczowo, śnieżnie).

Posłuchamy także piosenki: Weather Song for kids | “Sun, Rain, Wind, and Snow” | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

22.11. – 26.11.- To czas nauki o owadach: ladybird, spider, bee, fly, butterfly ( biedronka, pająk, pszczoła, mucha, motyl).

Język angielski Motylki i Pszczółki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki, latawiec, hulajnoga, piłka).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Uzupełnimy także wspólnie karty pracy, w których trzeba będzie przykleić konkretne części ubioru na ludzika.

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana , palce u stóp, oczy , uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy), obrażone (upset), ciekawe (curious).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Podczas robienia kart pracy będziemy rysować buźki z różnymi emocjami.

Język angielski Rybki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana, palce u stóp, oczy, uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Język angielski Biedronki – PAŹDZIERNIK

Październik to czas kiedy zdążyliśmy już porządnie wejść w rok szkolny, dlatego z dużą energią kontynuujemy lekcje języka angielskiego.

04-08.10. – będziemy uczyć się na temat bardzo przyjemny dla dzieci, bo wśród słówek będą nazwy ich ulubionych zabawek: doll, teddy bear, car, robot, blocks, kite, scooter, ball (lalka, miś pluszowy, robot, samochód, klocki, latawiec).

11-15.10 – to będzie czas nauki o ubraniach i o tym co mamy na sobie. Na lekcjach dzieci poznają słówka takie jak: socks, t-shirt, hoodie, sweater, skirt (skarpety, koszulka, bluza z kapturem, sweter, spódniczka).

Dzieci jeszcze nie wiedzą, ale trzeci tydzień października (18-22) będzie tym najbardziej wyczekiwanym w tym miesiącu jeśli chodzi o lekcje języka angielskiego. Będziemy tańczyć i śpiewać do hitowej piosenki „Head, shoulders, knees and toes” , która rok rocznie należy do najbardziej lubianych przez dzieci piosenek. Poznamy takie słowa jak : head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose (głowa, barki, kolana, palce u stóp, oczy, uszy, usta, nos).

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

Head Shoulders Knees & Toes (Speeding Up) | Nursery Rhyme | Super Simple Songs

25-29.10 – porozmawiamy o emocjach, oczywiście po angielsku Dzieci pokażą jaką mają minę, gdy są radosne (happy), smutne (sad), wściekłe (angry), przestraszone (scared), śpiące (sleepy).

Rozmową o emocjach będzie towarzyszyła piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

If You’re Happy | Super Simple Songs

Język angielski BIEDRONKI – WRZESIEŃ

13.09.-17.09. – Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala Biedronek była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak :  blue, red , yellow, green, pink, brown ( niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy, brązowy)

27.09.-01.10. - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak : apple, banana, peach, grapes, strawberry, pear ( jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka, gruszka).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenki: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Język angielski RYBKI – WRZESIEŃ

13.09.-17.09. - Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak : blue, red, yellow, green, pink (niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy)

27.09.-01.10.  - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak : apple, banana, peach, grapes, strawberry (jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenkę: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Język angielski Motylki i Pszczółki – WRZESIEŃ

13.09-17.09. – Uczyliśmy jak się witać w języku angielskim i śpiewaliśmy i tańczyliśmy do piosenki „Hello Hello…” :

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

Hello Hello! Can You Clap Your Hands? | Original Kids Song | Super Simple Songs

Używaliśmy przy tym takich ruchów jak : clap your hands, stamp your feet, stretch up high, touch your toes, turn around say :hello (klaśnij w dłonie, tupaj nogami, rozciągnij się mocno, dotknij palców u stóp, obróć się, powiedz: Hello)

20.09.-24.09. – sala  była pełna kolorów, bo o nich się uczyliśmy, a poznaliśmy takie słowa jak :  blue, red, yellow, green, pink, brown, orange, purple (niebieski, czerwony, żółty, zielony, różowy, brązowy, pomarańczowy, fioletowy)

Wspólnie uzupełnialiśmy karty pracy, na których dzieci kolorowały cyfry na dany kolor.

27.09. -01.10. - uczyliśmy się o owocach, które rosną w sadach i nie tylko. Dzieci poznały takie owoce jak: apple, banana, peach, grapes, strawberry, pear, watermelon, orange (jabłko, banan, brzoskwinia, winogrona, truskawka gruszka, arbuz, pomarańcza).

Wspólnie oglądaliśmy i słuchaliśmy piosenkę: Fruits Song For Children | Kindergarten Nursery Rhymes And Kids Songs by Kids Tv – link: https://www.youtube.com/watch?v=BURVtOl4GP8

Przez ostatni miesiąc dzieci ćwiczyły przedstawianie się w języku angielskim:  What’s your name? My name is… ? ( jak masz na imię , mam na imię…)